معرفی دپارتمانهای شرکت

واحد مدیریت

واحد مدیریت

مسئولیت برنامه ریزی و کنترل روزانه دفتر مدیریت، انجام مکاتبات و ارتباطات با مشتریان گرامی را برعهده دارد.
واحد اداری

واحد اداری

این واحد در ارتباط با تهیه تجهیزات، امور مسافرتی ، مرسولات پستی، امور پرسنلی، بایگانی و درخواست کار فعالیت می نماید.
واحد مالی - حسابداری

واحد مالی - حسابداری

برای اطلاع از وضعیت مالی ، حقـوق و دستمــزد، هزینه سفر، هزینه ایاب وذهاب، سایر مطالبات ، صورت وضعیت، قراردادها با واحد حسابداری ارتباط برقرار نمایید.
واحد انفورماتیک IT

واحد انفورماتیک IT

واحد انفورماتیک IT مسئولیت سرویس دهی نرم افزاری و سخت افزاری ، کنترل و مدیریت ، برنامه نویسی سامانه های اموزشی و سازمانی شرکت، تهیه تیزرهای آموزشی- تبلیغاتی را برعهده دارد .
واحد آموزش

واحد آموزش

مسئولیت برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی را دارا می باشد.
واحد استانداردسازی و مشاوره ISO3834

واحد استانداردسازی و مشاوره ISO3834

در این واحد برنامه ریزی و مشاوره در زمینه استاندارد ISIRI-ISO 3834 به شرکت های واجد شرایط انجام می پذیرد .
واحد امور قراردادها

واحد امور قراردادها

در واحد امور قراردادهای شرکت ناظران یکتا برنامه ريزي در تهيه و تدوين اسناد و مدارك مناقصه ها و پيمانهاي اجرائي خدماتي ، ارائه نظرات مشورتي به كارفرما و پرسنل نظارت در ارتباط با امور قراردادها ، نظارت بر تنظيم گزارشات مربوط به عمليات اجرائي و مالي پيمانها ،تجزيه و تحليل جنبه هاي مالي و قراردادي اسناد و مدارك مناقصه ها و ارائه نظرات ، شركت در جلسات براي مذاكره با پيمانكاران و تهيه و تنظيم صورت جلسه هاي مربوطه ، برقراري ارتباط با سازمانها و ادارات دولتي جهت كسب اطلاع از تغييرات درمقررات مربوط به تنظيم قرارداد.
واحد بازرسی کالا و نمونه برداری

واحد بازرسی کالا و نمونه برداری

واحد بازرسی کالا و نمونه برداری شرکت ناظران یکتا در رابطه با بازرسی و نمونه برداری از کالاهای داخلی و صادراتی و نمونه برداری از کالاهای وارداتی در زمینه : کالاهای صنعتی: مکانیک و فلز شناسی ، تجهیزات الکتریکی و لوازم الکترونیکی ، کالاهای مصرفی : کالاهای برق و الکتریکی ، در حال فعالیت می باشد. و در سال 1391 موفق به اخذ پروانه بازرسی کالا و نمونه برداری از سازمان ملی استاندارد ایران شده است
واحد تضمین کیفیت

واحد تضمین کیفیت

در واحدتضمین کیفیت شرکت ناظران یکتا سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) که شامل استانداردهای مختلف مدیریتی از جمله استانداردهای : ISO 9001 ,ISO 17020 , ISO 14001 , ISO 45001 , وHSE-MS صنعت نفت ایران می باشد استقرار یافته است . کارهایی که انجام گرفته است شامل: تهیه خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ، تدوین نظامنامه ، اهداف ، روشهای اجرایی، دستورالعملها، تهیه فرم ها ، انجام ممیزی های مختلف داخلی ، تشکیل جلسات بازنگری مدیریت، سنجش و اثربخشی فرآیندها و بهبود روشهای انجام کار مي باشد.